Cape Town, Qyteti i Afrikës së Jugut

Cape Town, Qyteti i Afrikës së Jugut

Cape Town është qyteti i tretë më i populluar në Afrikën e Jugut, duke formuar një pjesë të komunës metropolitane të qytetit të Cape Town. Ajo është kryeqyteti provincial i Kepi Perëndimor, si dhe kryeqyteti legjislative e Afrikës së Jugut, ku Kuvendi Kombëtar dhe shumë zyra qeveritare janë të vendosura. Cape Town është i famshëm për portin e saj, si dhe vendosjen e saj natyrore në mbretërinë Cape lules, duke përfshirë monumentet të tilla të njohura si Mountain Tabela dhe Cape Point. konsideruar shpesh si një nga qytetet më të bukura në botë për shkak të gjeografisë së saj, Cape Town është një nga destinacionet më të njohura të Afrikës së Jugut për turizëm.

Cape Town është zhvilluar fillimisht si një stacion për sendet ushqimore (furnizimi) për anijet holandeze vela në Afrikën Lindore, Indi, dhe Lindjen e Largët më shumë se 200 vjet para ndërtimit të kanalit të Suezit në ardhjen 1869. Jan van Riebeeck-së më 6 prill 1652 themelohet vendbanimi i parë i përhershëm Evropian në Afrikën e Jugut. Cape Town shpejt outgrew qëllimin e tij origjinal si poste të parë evropian në Kalanë e Shpresës së Mirë. Ajo ishte qyteti më i madh në Afrikën e Jugut deri në rritjen e Johanesburg dhe Durban.

Cape Town, Qyteti i Afrikës së Jugut
Cape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e JugutCape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e JugutCape Town,  Afrika e Jugut
Cape Town,  Afrika e Jugut