Frankfurt, Qendra financiare e Gjermanisë

Frankfurt, Qendra financiare e Gjermanisë

Frankfurt am Main është qyteti më i madh në shtetin gjerman të Hessen dhe qytetin e pestë më e madhe në Gjermani, me një popullsi prej 670,000 2008. Zona urbane ka pasur një popullsi të llogaritur prej 2.26 milion në vitin 2001. Qyteti është në qendër të madhe Frankfurt Rhein Rajoni kryesore e cila ka një popullsi prej 5.3 milionë dhe është zona e dytë më e madhe metropolitane në Gjermani. Në anglisht, emri i këtij qytetit përkthehet në "Frankfurt mbi Main" (shqiptohet si "imja"). Një pjesë e hershme Frankonia, banorët ishin në fillim të Franks. Qyteti është i vendosur në një ford lashtë mbi lumin Main, i cili është një kalim i cekët. Fjala gjermane është "Furt". Kështu emri i qytetit merr trashëgiminë e saj si të qenit "ford i frankëve".

I ndodhur në lumin kryesore, Frankfurt është qendra financiare dhe transporti i Gjermanisë dhe qendra më e madhe financiare në Evropën kontinentale. Është vendi i banimit të Bankës Qendrore Evropiane, Banka Gjermane Federale, bursën e Frankfurtit dhe Panairin e Frankfurtit, si dhe disa banka të mëdha komerciale. Aeroporti Ndërkombëtar Frankfurt është një nga aeroportet më të ngarkuara në botë, Frankfurt Stacioni Qendrore është një nga stacionet më të mëdha terminalit në Evropë, dhe Frankfurter Kreuz (shkëmbimi Autobahn) është shkëmbimi më i përdorur shumë në Evropën kontinentale. Frankfurt është i vetmi qytet gjerman shënuar si një nga dhjetë qytetet botërore Alpha. Frankfurt qëndron në ish-Amerikane Zona pushtimin e Gjermanisë, dhe ajo ishte më parë qyteti selia e Ushtrisë së SHBA-sw në Gjermani, por ajo që ka mbetur e kësaj organizate ka lëvizur nga Frankfurti deri në një vend më të largët.

Ndër folësit anglisht qyteti është i njohur zakonisht thjesht si "Frankfurt", edhe pse gjermanët herë pas here e quajnë atë me emrin e saj të plotë kur është e nevojshme për të dalluar atë nga tjetri (në mënyrë të konsiderueshme më të vogla) "Frankfurt" në shtetin e Brandenburgut, Frankfurt (Oder) .

Frankfurt, Qendra financiare e GjermanisëFrankfurt, Qendra financiare e Gjermanisë
Frankfurt, Qendra financiare e Gjermanisë
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania
Frankfurt, Gjermania

 Burim: www.megatimes.com.br