Johannesburg, Qyteti i Afrikës së Jugut

Johannesburg, Qyteti i Afrikës së Jugut

Johannesburg njohur gjithashtu si Joburg, është qyteti më i madh në Afrika e Jugut. Johanesburg është kryeqyteti provincial i Gauteng, provincës më të pasur në Afrikën e Jugut, që ka ekonominë më të madhe të çdo rajoni metropolitan në Afrikën Sub-Sahariane. Qyteti është një nga 40 zonat më të mëdha metropolitane në botë dhe kjo është vetëm një nga dy qytetet globale Afrikës .. Ndërsa Johannesburg nuk formojnë një nga tre kryeqytete të Afrikës së Jugut, ajo ka strehuar nga Gjykata Kushtetuese - Gjykata më e lartë e Afrikës së Jugut.

Johanesburg është burimi i një shkallë të gjerë ari dhe diamanti tregtisë, për shkak të vendndodhjes së saj në rangun Witwatersrand e kodrave pasur me minerale. Johannesburg është shërbyer nga O.R. Airport Tambo International, aeroporti më i madh dhe më i ngarkuar në Afrikë dhe një portë për të udhëtimit ndërkombëtar ajror për dhe nga pjesa tjetër e Afrikës Jugore.

Sipas Anketës së Komunitetit të vitit 2016, popullsia e Madhe Johanesburg Metropolitan Area ishte 7.600.400. Popullsia e qytetit komunale ishte 3.888.180. Zona Johanesburg për vendin e 1,645 kilometra katrorë (635 mi sq) është shumë i madh në krahasim me qytetet e tjera, duke rezultuar në një dendësi të popullsisë prej 2,364 banorë për kilometër katror (6123 / sq mi). Johannesburg gjithashtu përfshin Soweto në perëndim jug, një vendbanim që qeveria aparteidit krijuar për të akomoduar numrin e madh të punëtorëve migrantë. Johanesburg dhe Pretoria të veprojë si një entitet funksional, që lidh krahinën e Gauteng bashku dhe të formuar një Megacity prej afërsisht 10 milion njerëz.

Gauteng po rritet me shpejtësi për shkak të urbanizimit në masë e cila është një tipar i shumë vendeve në zhvillim. Sipas Shtetit të Raportit Qyteteve, pjesën urbane të Gauteng - përbëhet kryesisht nga qytetet e Johannesburgut, Ekurhuleni (që Rand East) dhe Tshwane (më i madh Pretoria) - do të jetë një rajon policentrik urban me një popullsi të projektuar prej rreth 14.6 milionë njerëzit nga 2015, duke e bërë atë një nga qytetet më të mëdha në botë.

Johannesburg, Qyteti i Afrikës së Jugut
Johannesburg, Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
Johannesburg - Afrikës së Jugut
 www.megatimes.com