Panamaja - harta gjeografike e Panamasë

Panamaja - harta gjeografike e Panamasë 

Panamaja, zyrtarisht Republika e Panamasë, është vendi më jugor i Amerikës Qendrore. I ndodhur në një isthmus, disa kategorizoj atë si një komb transkontinental lidh veriun dhe pjesën jugore të Amerikës. Ajo kufizohet Kosta Rika në veri-perëndim, Kolumbia në jug-lindje, Detit të Karaibeve në veri dhe Oqeani Paqësor në jug. Kjo është një qendër ndërkombëtare të biznesit dhe është gjithashtu një vend tranzit. Në Amerikën Qendrore, është vendi më i industrializuar. Edhe pse Panamaja është edhe ekonomia më e madhe 3 në Amerikën Qendrore, pas Guatemala dhe Kosta Rika, ajo ka shpenzimet më të madh në konsumin e burimeve, duke e bërë vendit të konsumit më të madh në Amerikën Qendrore.

Panamaja - harta gjeografike e Panamasë
www.klimanaturali.org
www.megatimes.com.br