Milano, Qyteti i Italisë

Tags

Milano, Qyteti i Italisë

Milano, Qyteti i Italisë

Milani (Rreth këtij lista të shëndoshë) është një qytet në Italinë veriore, kryeqyteti i Lombardisë dhe qyteti i dytë më i populluar në Itali pas Romës. Milani shërbente si kryeqyteti i Perandorisë Romake Perëndimore, Dukati i Milanos dhe Mbretëria e Lombardisë-Venetia. Qyteti i duhur ka një popullsi prej rreth 1.4 milion ndërsa qyteti i tij metropolitane ka 3.261.873 banorë. Zona e saj urbane e ndërtuar vazhdimisht, që shtrihet përtej kufijve të qytetit të saj administrativ, është e pesta më e madhe në BE me 5,270,000 banorë. Popullsia brenda zonës më të gjerë metropolitane të Milanos, e njohur gjithashtu si Milani i Madh, vlerësohet në 8.2 milion, duke e bërë atë deri tani zona më e madhe metropolitane në Itali dhe e 4-ta më e madhe në BE.

Milano konsiderohet një qytet udhëheqës alfa global, me përparësi në fushën e artit, tregtisë, dizajnit, arsimit, argëtimit, modës, financave, kujdesit shëndetësor, media, shërbime, kërkime dhe turizëm. Qarku i saj i biznesit pret bursën e Italisë (italisht: Borsa Italiana), dhe selinë e bankave dhe kompanive kombëtare dhe ndërkombëtare. Për sa i përket PBB-së, ajo ka ekonominë e tretë më të madhe mes qyteteve të BE-së pas Londrës dhe Parisit, dhe është më e pasura midis qyteteve jo-kryeqytetase të BE-së. Milano konsiderohet pjesë e Bananës Blu dhe një nga "Katër Motorët për Evropën".

Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë
Milano, Qyteti i Italisë

Qyteti është njohur si një nga katër kryeqytetet e modës në botë falë disa ngjarjeve dhe panaireve ndërkombëtare, duke përfshirë Milanin Javën e Modës dhe Panairin e Mobiljeve në Milano, të cilat aktualisht janë ndër më të mëdhenjtë në botë për sa i përket të ardhurave, vizitorëve dhe rritjes. Ajo priti Ekspozitën Universale në 1906 dhe 2015. Qyteti pret disa institucione kulturore, akademi dhe universitete, me 11% të studentëve të regjistruar në total. Milani është destinacioni i 8 milion vizitorëve të huaj çdo vit, i tërhequr nga muzetë dhe galeritë e tij të artit që përfshijnë disa nga koleksionet më të rëndësishme në botë, përfshirë këtu edhe veprat kryesore të Leonardo da Vinci. Qyteti shërbehet nga shumë hotele luksoze dhe është i pesti me yjet në botë nga Michelin Guide. Qyteti është shtëpia e dy skuadrave më të suksesshme të futbollit në Evropë, A.C. Milan dhe F.C. Internazionale, dhe një nga ekipet kryesore të basketbollit të Evropës, Olimpia Milano. Milani do të presë Lojërat Olimpike Dimërore të vitit 2026 së bashku me Cortina d'Ampezzo.